fmkvepalaijums.lt

Sale
Avalynė Nike Roshe Two Flyknit 1PAM9KIb

Avalynė Nike Roshe Two Flyknit 1PAM9KIb

Modelis: 1PAM9KIb
Yra prekyboje
€310.92 €64.42
Kiekis: + -

Galimos modifikacijos

*

Aprašymas

Pristatant naujuosius Roshe Two laisvalaikio batelius, jų dizaineris Dylan Raasch pripažino, kad kurdamas naująjį batelių modelį neturėjo tokios intencijos, jog tai bus būtent Roshe Two. Pasak dizainerio, jis tiesiog toliau sekė savo įkvėpimo link, kuris kilo iš ZEN koncepcijos bei meditacijos praktikos. Pasak Dylan, pradžioje buvo numatyta sukurti "Roshe Plush" modelį, patobulintą Roshe linijos versiją: dar patogesnę ir švelniau priglundančią prie kojos, tačiau ir toliau siekiant maksimalaus komforto ir paprastumo kombinacijos, rinkoje pasirodė ne kas kita, kaip Roshe Two batelių modelis.

Pirminės "Plush" (pliušinio) efekto idėjos nebuvo atsisakyta ir šis avalynės bruožas buvo pasiektas sukombinavus dvigubo tankio putą paviršiuje. Būtent dėl pliušinio paviršiaus savybių suvokimo dizaineris suprato, kad šis avalynės bruožas gali padėti įgyvendinti didelį komfortą, trumpai tariant - buvo siekiama sukurti batelius naudojant minkščiausias ir lengviausias medžiagas, kurių dėka buvo maksimalizuotas ir lankstumas. Dizaineris juokauja, jog naujų Roshe Two savybių dėka sukuriamas jausmas, tarsi vaikščiotume ant debesų.

Plačiau kalbant apie batelių paviršių, buvo koncentruojamasi jį pagaminti taip, kad viduje būtų sukurta vienasluosksnė įmova, sukurianti "kojinės prigludimo" efektą bei palengvinanti batelio užsimovimą bei nusimovimą. Tokia paviršiaus struktūra taip pat padeda bateliui išlikti lygiai prigludusiam prie pėdos. Ant liežuvėlio integruota nedidelių skylučių eilė užtikrina gerą oro pralaidumą. Kartu su pliušiniu Roshe Two paviršiumi, Nike kompanija iš karto išleido ir Flyknit paviršiumi dengtus Roshe Two batelius, kurie iš esmės skiriasi tik panaudota paviršiaus technologija, o visa kita batelio struktūra išliko tokia pati.

Žvelgiant šiek tiek žemiau - į avalynės padą, Roshe Two padas atrodo išties panašus į pirmtako, tačiau naujasis yra daug efektyvesnis amortizacijos atžvilgiu. Raasch teigė, jog pade esanti amortizacinė puta yra padalinta į tris skirtingų tankių dalis, iš kurių viena atsakinga už komfortą/paminkštinimą, o kitos dvi atsakingos už stabilumą ir stiprią atramą pėdai.

Paklaustas abie Roshe One bei Roshe Two batelių palyginimą, Dylan Rach pateikia vaizdingą paaiškinimą: "Mes pasinaudojome prabangaus automobilio filosofija: kai automobilis pagaminamas naujesnių metų, jame išlieka subtilios pirmtako užuomenos, tačiau jis išsiskiria aikivaizdžiais inovaciniais pasikeitimais."